Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно влиза задна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Оууу, извинявай, мистър серт. Помислих, че си се очовечил. Излъгал съм се. Отиваш и ти в игнорацията
    Но ето какво мислят за теб стойностни хора:
    Ти дори не можеш да прецениш, кои са стойностните хора във форума.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Източих спирачната течност, страшна боза изтече.
      Сипах Petronas tutela.
      Засега е добре, ще видим след някой ден дали ще прави пак курвенски фасон... Ебах аз тоз симсон
      156 2.0TS

      Comment


      • #33
        От къде я източи ?
        Питам понеже много се оплакват,че като се смени спирачната течност не както трябва се получава въздух в системата !
        А ти си отворил "кранчето" източил си старата сипал си новата и сега си свиркаш БРАВО !

        ---------- Post added at 13:05 ---------- Previous post was at 12:54 ----------

        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        WD40- това е най- смотаната смазка.
        По скоро е Sbloccante отколкото смазка !
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Източих спирачната течност, страшна боза изтече.
          Сипах Petronas tutela.
          Засега е добре, ще видим след някой ден дали ще прави пак курвенски фасон... Ебах аз тоз симсон
          Ами като не е проверявана никога, така става. Провери сии тази на спирачките

          ---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:21 ----------

          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          От къде я източи ?
          Питам понеже много се оплакват,че като се смени спирачната течност не както трябва се получава въздух в системата !
          А ти си отворил "кранчето" източил си старата сипал си новата и сега си свиркаш БРАВО !

          ---------- Post added at 13:05 ---------- Previous post was at 12:54 ----------



          По скоро е Sbloccante отколкото смазка !
          WD40 си има своите функции. Но рекламата и показва, че е вездесъща, а тя си е просто лека смазка за определени случаи. Някои да си пръскат дебитомерите с нея ... ужас

          Comment


          • #35
            Абе от къде се източва спирачната течност на съединителя и тази на спирачките,аз не знам питам ?
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #36
              От пробките сигурно


              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Ами като не е проверявана никога, така става. Провери сии тази на спирачките[COLOR="Silver"]
                Ми тя е една и съща, общо казанче.
                Източих от пробката към долната помпа на съединителя.
                Един помпи педала отвътре, друг събира бозата.
                Налива се нова в казанчето и се помпи педала докато не почне да излиза чиста течност.

                Лошото е че така е останала мръсна течност по спирачните пътища, ама имах само едно шише спирачна течност и нямаше да ми стигне за всичко.
                156 2.0TS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                  Тези кутии имат ли синхронизатор на зъбчатката за задна ?
                  Тук стана интересно. Чакай леко затоплена вода от слънцето.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #39
                    На моята 156-ца всичките скорости са синхронизирани.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Тук стана интересно. Чакай леко затоплена вода от слънцето.
                      Аз знам отговора . ОБЪРКАХ се .
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                        Не се сваля кутията, той е отгоре, поне на бензиновите. При Румен ги смених и си е доста тегаво като операция, сваля се акумулатора, стойката и още доста неща наоколо докато се освободи място за работа. Имаше туториал със снимки из нета. Мисля, че undy си сменя и неговите наскоро, неговата е дизелова, та може би ще може да даде повече детайли.
                        При дизела е същото,като от снимките по-долу... не бих казал,че е трудно.При мен се сваля акумулатора и стойката му...е и кутията с бушоните се побутва малко

                        Аз имам размерите(даже и снимки) на пластмасовата втулка,ако някой се интересува и не му се дават пари и иска да си прави да ми пише.Тънкостенна е и грам не ми се занимаваше и си купих нова.

                        Пиша го по между другото....ясно е,че проблема при колегата е друг.
                        Last edited by undy; d.m.y г., 16:45.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #42
                          Викате за съединителя от тази на снимката,а за спирачките от тези на спирачните апарати по една на всяко колело
                          Мали колко знам...,че даже и аз не съм знаел това
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            При загасен мотор, пак ли има проблем с включването на задна?

                            Ако няма и ако под "хрущи" имаш впредвид "хърка", то проблемът ти е в недобре отделящ съединител.
                            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                            Викате за съединителя от тази на снимката,а за спирачките от тези на спирачните апарати по една на всяко колело
                            Мали колко знам...,че даже и аз не съм знаел това
                            Колеги можете ли да дадете адекватен съвет дали е точно от клеасал избирач трудното местене на лоста на дясно към 5-та и 6-та и съответно задна и НАЙ вече трудното отцелване между 3-та и 5-та...много често ми се случва от 4-та вместо да вкарам 5-та влиза директно 3-та...
                            Също ще са полезни и други колеги който имат наблюдения върху този случай...
                            Кутията е 6 степенна мотора е 2.4жтд 150к.с
                            Last edited by PE4E; d.m.y г., 18:23.
                            AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                            AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                              Колеги можете ли да дадете адекватен съвет дали е точно от клеасал избирач трудното местене на лоста на дясно към 5-та и 6-та и съответно задна и НАЙ вече трудното отцелване между 3-та и 5-та...много често ми се случва от 4-та вместо да вкарам 5-та влиза директно 3-та...
                              Също ще са полезни и други колеги който имат наблюдения върху този случай...
                              Кутията е 6 степенна мотора е 2.4 150к.с
                              Или е от там. Или е от клеясали или закъсани жила, но може да е счупена и "основата" на лоста(една пластмаса, в която "лагерува").
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                                Колеги можете ли да дадете адекватен съвет дали е точно от клеасал избирач трудното местене на лоста на дясно към 5-та и 6-та и съответно задна и НАЙ вече трудното отцелване между 3-та и 5-та...много често ми се случва от 4-та вместо да вкарам 5-та влиза директно 3-та...
                                Също ще са полезни и други колеги който имат наблюдения върху този случай...
                                Кутията е 6 степенна мотора е 2.4жтд 150к.с
                                Ако е от втулките не се центрира на неутрална, а остава на мястото като за 1/2-ра или 5/6-а. Също така при определени атмосферни условия спича допълнително, в моя случай при влажно време, и трябва да се мести със сила настрани или в средата. Точно в тези ситуации се наблюдаваше трудно нацелване на предавките, защото реално трябва на усет да го центрираш по средата, за да влезе 3-та а не примерно 5-та. Ако е счупена пластмасата ще има луфт, но би трябвало да си се центрира.


                                Comment

                                Working...
                                X